Najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie? 
W jaki sposób mogę dokonać płatności? 
Jaki jest czas realizacji zamówienia oraz ile kosztuje dostawa 
Jak naklejać fototapety i gdzie znajdę potrzebne instrukcje? 
Jak złożyć reklamację? 
Paczka jest uszkodzona, Co teraz? 
A co jeśli zmienię zdanie i chciałbym zwrócić fototapetę lub obraz?

:: Jak złożyć zamówienie?

  1. Znajdź najciekawszą grafikę za pomocą wyszukiwarki lub przeglądając specjalnie wyselekcjonowane kolekcje zdjęć, które pogrupowaliśmy według popularnych tematów. Możesz stworzyć też swoją galerię i ostatecznego wyboru dokonać później.
  2. Wybierz produkt (fototapeta, obraz, naklejka) i wpisz wymiary w odpowiednie pola. Możesz również wybrać jeden z kilku efektów jakie mają zostać nałożone na wydruk (czarno białe, sepia itp.).
  3. W prostym formularzu podaj adres do wysyłki, nr telefonu, adres mailowy abyśmy wiedzieli gdzie wysłać gotowy produkt. 
  4. Swoje zamówienie opłać za pomocą szybkich płatności elektronicznych lub tradycyjnym przelewem i gotowe.
  5. Czekaj na kuriera z gotowym produktem.

:: Formy płatności 

Za zamówione usługi można zapłacić na dwa sposoby:

  • Na konto nr 64 1050 1461 1000 0091 2075 5708
    Big-Trix, ul. Jerzego Szaniawskiego 39, 92-617 Łódź
    tytułem: zamówienie nr ….
  • Bezpieczne płatności elektroniczne obsługiwane przez  

Uwaga! Zamówione usługi są realizowane po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym.

:: Czas realizacji zamówienia i koszty dostawy

  • Czas realizacji standardowych zamówień to najczęściej 4-5 dni, w wyjątkowych sytuacjach do 7 dni roboczych.
  • Cena standardowej, krajowej przesyłki to 25 zł.
  • Zamówienia o wartości powyżej 600 zł - krajowa wysyłka GRATIS
  • Opcja EXPRESS (tylko na terenie Polski), czas dostawy do 3 dni roboczych, cena 99 zł
  • Dostawa do krajów Europy (z wyłączeniem Irlandii, Islandii i Skandynawii), cena 130 zł, czas dostawy 2-5 dni roboczych licząc od daty wysyłki. Skontaktuj się z nami aby ustalić szczegóły. 

:: Naklejanie fototapet

Przed naklejeniem fototapety zapoznaj się z instrukcją naklejania, którą znajdziesz TUTAJ.

Rozwiń wszystkie części fototapety i sprawdź poprawność jej wykonania oraz zgodność z zamówieniem:

  • wymiary
  • ilość brytów
  • dopasowanie poszczególnych części wydruku
  • laminat
  • jakość druku

Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu. Tapety już naklejone bądź zerwane ze ściany nie podlegają reklamacji. Tapet produkowanych „na wymiar” nie można zwrócić poza uzasadnionymi wadami w produkcji.

Uwaga! Dopuszczalne są nieznaczne różnice kolorów i ich nasycenia ze względu na sposób odwzorowania barw przez monitory komputerowe i inne urządzenia wyświetlające.

:: Reklamacje

Informacje na temat reklamacji znajdziesz  TUTAJ.

:: Uszkodzona paczka

Jeśli dostarczona paczka jest w jakiś sposób uszkodzona, zgnieciona, tuba zagięta i istnieje przypuszczenie, że fototapeta może być uszkodzona należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki. Prosimy o zrobienie kilku zdjęć paczki oraz o poproszenie kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Ułatwi to nam dochodzenie roszczeń od przewoźnika za zniszczenie przesyłki. 

Prześlij do nas niezwłocznie zgłoszenie sytuacji. O nic się nie martw. Wyślemy do Ciebie nową fototapetę. 

:: A co jeśli zmienię zdanie i chciałbym zwrócić fototapetę / obraz lub zamienić na inny wzór?

Wszystkie produkty z naszego sklepu są produkowane na specjalne zamówienie wg. Twojej specyfikacji, którą podasz w zamówieniu i w takim przypadku, zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, nie będzie możliwości zwrotu lub wymiany na inną fototapetę lub obraz.