Najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie? 
W jaki sposób mogę dokonać płatności? 
Jaki jest czas realizacji zamówienia oraz ile kosztuje dostawa 
Jak naklejać fototapety i gdzie znajdę potrzebne instrukcje? 
Jak złożyć reklamację? 
Paczka jest uszkodzona, Co teraz? 
A co jeśli fototapeta jednak mi się nie podoba i chciałbym ją zwrócić?

:: Jak złożyć zamówienie?

  1. Wyszukaj interesujące Ciebie zdjęcie w wyszukiwarce, w kategoriach lub wyślij własne. Jeśli trudno Ci dokonać wyboru, możesz stworzyć własną galerię ulubionych zdjęć i później wybrać to najlepsze.
  2. Określ wymiary, wykadruj zdjęcie, wybierz materiał do druku i ewentualnie efekty jakie mają być na zdjęciu (czarno białe, sepia itp.).
  3. Wypełnij prosty formularz, podaj dokładny adres do wysyłki, nr telefonu, adres mailowy.
  4. Opłać zlecenie przelewem lub za pomocą płatności elektronicznych i czekaj na kuriera z gotowym wydrukiem.

:: Formy płatności 

Za zamówione usługi można zapłacić na dwa sposoby:

  • Na konto nr 64 1050 1461 1000 0091 2075 5708
    Fototapeta4u.pl
    ul. Jerzego Szaniawskiego 39, 92-617 Łódź

    tytułem: zamówienie nr ….
  • Bezpieczne płatności elektroniczne obsługiwane przez  

Uwaga! Zamówione usługi są realizowane po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym.

:: Czas realizacji zamówienia i koszty dostawy

Realizacja zamówień najczęściej zamyka się w ciągu tygodnia kalendarzowego, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach maksymalnie 7 dni roboczych. Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy DPD.

Cena standardowej przesyłki kurierskiej na terenie Polski to 25 zł. Przy zamówieniach o wartości powyżej 500 zł, standardowa wysyłka GRATIS. 

Cena dostawy na terenie EU to koszt 130 zł, czas od 2 do 5 dni roboczych od daty nadania przesyłki. Skontaktuj się z nami aby ustalić szczegóły takiej wysyłki.

:: Naklejanie fototapet

Fototapety produkowane na zamówienie są na tyle specyficznym produktem, że najważniejszą sprawą jest dokładne zapoznanie się z instrukcją klejenia fototapet. Instrukcję naklejania znajdziesz TUTAJ.

Przed przyklejeniem fototapety, należy rozwinąć wszystkie jej części (bryty) i dokładnie sprawdzić zgodność z zamówieniem oraz poprawność wykonania:

  • wymiary
  • ilość brytów
  • dopasowanie poszczególnych części wydruku
  • laminat
  • jakość druku

Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu. Tapety zerwane ze ściany nie podlegają reklamacji. Tapet produkowanych „na wymiar” nie można zwrócić poza uzasadnionymi wadami w produkcji.

Uwaga! Dopuszczalne są nieznaczne różnice kolorów ze względu na różnice w odwzorowaniu barw przez monitory komputerowe.

:: Reklamacje

Informacje na temat reklamacji znajdziesz  TUTAJ.

:: Uszkodzona paczka

Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że fototapeta może być uszkodzona należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu BIG-TRIX.pl

:: A co jeśli fototapeta mi się nie spodoba i chciałbym ją zwrócić lub zamienić na inną?

Fototapeta będzie wyprodukowana specjalnie dla Ciebie i na wymiar Twojej ściany. Dlatego ważne jest, aby zakup był dobrze przemyślany, gdyż w takim przypadku, zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, nie będzie możliwości zwrotu lub wymiany na inną fototapetę.